Login (om te bestellen hoeft u niet in te loggen)
Met uw loginnaam (=uw klantnummer)
en uw wachtwoord
kunt u hier inloggen.
U kunt hier met uw klantnummer en e-mailadres uw wachtwoord opvragen wanneer u uw wachtwoord bent vergeten.
:
Lees eerst goed de onderstaande tekst. U kunt alleen een account aanvragen met een geldig klantnummer.(NIET met NIEUW en NIET uw spaapasnummer!)
Wanneer u bent ingelogd dan wordt uw eventuele (spaarpas) tegoed automatisch in mindering gebracht bij uw bestelling..
Ook kunt u de status van uw bestelling volgen en bijvoorbeeld zien hoeveel punten er op uw Jacobi spaarpas staan.
Bovendien kunt u -als u bent ingelogd- gebruik maken van extra handige funkties zoals een 'Wishlist' en 'Winkelmandje opslaan' optie.
Belangrijk:
Een 'account' aanvragen is alleen mogelijk wanneer u reeds webshopklant bent bij Jacobi en u een klantnummer heeft.
LET OP: Het gaat om uw klantnummer dus niet uw spaarpasnummer invullen a.u.b..
Bij uw aanvraag graag altijd uw volledige achternaam + voorletters te vermelden.
Om een bestelling te plaatsen is het echter niet noodzakelijk om in te loggen.
Aanvragen zonder klantnummer kunnen niet worden verwerkt.
In dat geval kunt u ons eerst een e-mail sturen
met het verzoek tot opvragen van uw klantnummer.
Wij hebben daarvoor uw volledige naam en adres gegevens nodig.
Bij een log-in account wordt uw e-mail adres een vast onderdeel van uw account.
Wanneer uw e-mail adres wijzigt, dan verzoeken we u dit per e-mail aan
ons te geven onder vermelding van uw volledige naam, uw klantnummer
en uw oude en nieuwe e-mail adres