Nederlands Deutsch English Français
bezoekers online.
.

Login (om te bestellen hoeft u niet in te loggen)



Wanneer u bent ingelogd dan wordt uw eventuele (spaarpas) tegoed automatisch in mindering gebracht bij uw bestelling..
Ook kunt u de status van uw bestelling volgen en bijvoorbeeld  zien hoeveel punten er op uw Jacobi spaarpas staan.
Bovendien kunt u -als u bent ingelogd- gebruik maken van extra handige funkties zoals een 'Wishlist' en 'Winkelmandje opslaan' optie.

 

Belangrijk:


Een 'account' aanvragen is alleen mogelijk wanneer u reeds webshopklant bent bij Jacobi en u een klantnummer heeft.
LET OP: Het gaat om uw klantnummer dus niet uw spaarpasnummer invullen a.u.b..

Bij uw aanvraag graag altijd uw volledige achternaam + voorletters te vermelden.
Om een bestelling te plaatsen is het echter niet noodzakelijk om in te loggen.

Aanvragen zonder klantnummer kunnen niet worden verwerkt.

In dat geval kunt u ons eerst een e-mail sturen
met het verzoek tot opvragen van uw klantnummer.
Wij hebben daarvoor uw volledige naam en adres gegevens nodig.


    Bij een log-in account wordt uw e-mail adres een vast onderdeel van uw account.
    Wanneer uw e-mail adres wijzigt, dan verzoeken we u dit per e-mail aan
    ons te geven onder vermelding van uw volledige naam,  uw klantnummer

    en uw oude en nieuwe e-mail adres